Гарантія і повернення товару
У яких ситуаціях я можу повернути товар?
Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі.
Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».
Можна повернути товар, якщо:
при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
товар не такий, як ви очікували;
товар не відповідає опису або фото;
товар неналежної якості.
Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
Яка вартість доставки товару при поверненні?
Ви можете повернути товар «Новою поштою» або Meest.
При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару.
Якщо ви отримали не той товар, який замовляли, товар неналежної якості або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення.
Що робити, якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній?
Якщо гарантійний талон не заповнено
Ми можемо запропонувати вам заповнити гарантійний талон самостійно на основі таких даних: номера серії, моделі, дати продажу (згідно з документом про оплату). Зверніть увагу, відповідно до законодавства України, з 2017 року наявність штампу не є обов’язковою для надання сервісних послуг.
Якщо гарантійний талон відсутній
Ви можете завантажити його в особистому кабінеті на сайті. Для цього, будь ласка:
авторизуйтеся на нашому сайті;
перейдіть за посиланням або відкрийте розділ "Мої замовлення";
виберіть необхідне замовлення, натисніть напис «Гарантійний талон»;
виберіть товар та натисніть "Завантажити"
дочекайтеся завантаження файлу
Зверніть увагу!
Не на всі товари надається гарантійний талон. При завантаженні талону в особистому кабінеті, Ви можете побачити наступну інформацію:
На даний товар гарантійний талон відсутній - товар відноситься до категорії, на яку не надається гарантійне обслуговування. Якісні продовольчі товари обміну та поверненню не підлягають.
Гарантія надається тільки за чеком - для сервісного обслуговування товару достатньо мати лише упаковку зі збереженим маркуванням та документ про оплату (чек чи видаткова накладна).
Гарантія надається тільки по талону від виробника - для отримання талону, необхідно подати запит до сервісного відділу магазину.